Home > Coretan > KehilangaN

KehilangaN

 

Akhirnya perpisahan ini terjadi juga. Memangpun macam kata-kata yang sering didengar,  setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Sedih rasa kali ini. Dengan hati yang dh sedia sepi, terasa seperti mencarik luka baru di atas luka lama. Kak Dayah dah balik ke tanah air petang tadi. Sedih sangat rasa…

Dua tahun bersama, tinggal sebilik, suka duka sama-sama lalui..Dialah kakak, teman, sahabat, kawan… Lepas ni xde dah la sayur dalam bilik ni…Beli pun xde sapa nak makan… Masakpun sapa nak makan dh lepas ni…Semua tinggal kenangan ja..

Gara-gara masih xdapat menerima yang diri ini ditinggalkan, maisarah jadi mangsa kena teman bermalam dibilik ni untuk malam ini….sayula bila tengok barang-barang yang kak dayah tinggalkan…kak dayah kena baca tau entry ni..sadis  banget..

Masa kat bandara tadi memang tak mampu nak buat pengucapan awam untuk akak..tunggu masa ja ayaq mata turun…last-last kita dua-dua teghiak jugak…sedihnyeee…

Kita jumpa lagi nanti kat Malaysia, InsyaAllah…selagi nyawa dikandung badan, doaku menjadi hak milikmu..

selamat jalan…

SELAMAT PENGANTIN BARU DAN TAHNIAH BUAT KAK DAYAH @ DR. NURHIDAYAH ABDUL KHALIL………

Advertisements
Categories: Coretan
  1. abdullah azzam
    December 29, 2009 at 5:05 pm

    pertemuan dan perpisahan kerana Allah,InsyaAllah nanti bertemu lagi kan…nape x makan sayur utk kesihatan & kecergasan 2..

  2. December 29, 2009 at 5:41 pm

    menjimatkan pertanian negara…

  3. January 3, 2010 at 4:17 pm

    salam zahrah sayang….akak baru nangis tadi tringat zahrah…dok cerita2 ngan mak..tiba2 mak sebut nama zahrah..trus ngalir air mata..tak dapat tahan….semoga ukhuwwah kita ni berkekalan…semoga pahit manis hidup kita berdua menjadi pengajaran dalam perjalanan yg masih panjang…zahrah blajar rajin2…moga setiap perkra yg kita lakukan dlm redha ALLAH..akak minta maaf kalau ada salah silap sepanjang megenali zahrah…sejujurnya…akak merasakan ukhuwwah dengan zahrah tiada tandingannya..halalkan makan minum akak ya.
    salam sayang..

    p/s:awat yang hang pi buh gambaq akak tengah buat kek tu….???hahaha..menspoilkan betul..

    • January 3, 2010 at 10:08 pm

      hehehe xpala kak gmbar buat kek tu ja last moment kitakat bilik waaa sadis dong….hehe

      samala kak, zhra pun trmksh banyak kat akak, minta maaf, halal makan mium semuala…Best kenal akak, xsuka tauu akak tinggal2 barang kat bilik…tau x, tgk je selipar akak lpas balik bandara, pecah lagi empangan kat kelopak mata ni…p dapur, nmpak tuala, tumpah lg sebaldi ayaq mata…haa tinggai la lagi banyak2 barang ye…. 😦

      mmm…akak maila sini nnt bebila…jenjalan..zhra riiiinnndu sgt kat akak…

      semoga sama2 saling mendoakan ya…

      salam buat mak akak dan keluarga….salam sayang penuh cinta buat akak yang sangat dikasihi kerana Allah jua….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: